آسانسور هیدرولیکی | بالابر هیدرولیکی | جک هیدرولیکی

شرکت هیدروفرکو ارائه دهنده انواع آسانسور هیدرولیکی داخل و خارج ساختمان ، بالابر هیدرولیکی و انواع جک هیدرولیکی

آسانسور هیدرولیکی | بالابر هیدرولیکی | جک هیدرولیکی

شرکت هیدروفرکو ارائه دهنده انواع آسانسور هیدرولیکی داخل و خارج ساختمان ، بالابر هیدرولیکی و انواع جک هیدرولیکی

قیمت بالابر به چه عواملی بستگی دارد؟

با احداث یا نوسازی ساختمانها به طور منظم ، به ویژه در مناطق شهری ، کاملاً طبیعی است که خدمات شرکت آسانسور متوسط ​​به ویژه در زمینه نصب ، تقاضای زیادی داشته باشد.

حتی با وجود اینکه این سرویس به طور مرتب انجام می شود ، با این حال ، مدیر املاک متوسط ​​همچنان تمایل دارد که تعداد پرس و جوهای مربوط به نصب آسانسور را داشته باشد  و در این میان ، یکی از بیشترین موارد مربوط به قیمت بالابر است. با توجه به نگرانی های بودجه ای که به طور کلی تأثیر قابل توجهی در برنامه ریزی و ساخت یک ساختمان دارد ، یکی از اولین سوالاتی که احتمالاً هر مدیر ساختمان از یک شرکت آسانسور می پرسد این است که نصب آسانسور جدید چقدر می تواند آنها را بازگرداند.

متأسفانه ، پاسخ ساده ای وجود ندارد. قیمت بالابر بسته به تعدادی از فاکتورها ، از جمله تعداد طبقات مورد نیاز برای جابه جایی، تعداد ورودی های آن ، نوع شافتی که در امتداد آن حرکت می کند ، نوع پایان مورد استفاده ، می تواند به میزان قابل توجهی متفاوت باشد. بدنه بالابر و هر گزینه اضافی که مدیر املاک ممکن است لازم داشته باشد.

این مجموعه از عوامل تأثیرگذار باعث می شود که یک شرکت آسانسور نتواند در هنگام دریافت اولین پرس و جو دقیقاً مشتری نقل قول کند و بنابراین اکثر شرکت های از این نوع تصمیم می گیرند که هیچ نوع رقمی به مشتری جدید ارائه ندهند تا زمانی که از آن مطلع شود.

به راحتی می توان فهمید که تعدادی از عوامل در قیمت نصب آسانسور جدید تأثیرگذار هستند. بنابراین به مشتریان توصیه می شود قبل از تماس با هر شرکت آسانسور ، در مورد نوع بالابر خود تصور کنند.

3 عاملی که می توانند در قیمت بالابر تأثیرگذار باشند:

به عنوان یکی از مهمترین سرمایه گذاریهایی که یک مالک ملک می تواند انجام دهد ، اطمینان حاصل کنید که بالابر ها ما قبل و بعد از نصب بازرسی می شوند تا تأیید کنند که مناسب برای استفاده هستند. با این گفته ، اجزای مختلفی وجود دارد که مشتریان باید هنگام انتخاب آسانسور برای ملک خود در نظر بگیرند زیرا قیمت بالابر می تواند تحت تأثیر عوامل مختلفی باشد. وقتی از سه مورد برتر عبور می کنیم ، ادامه مطلب را بخوانید ...


سیستم عامل

آسانسور را می توان با یکی از دو سیستم عامل کششی و هیدرولیکی خریداری کرد. اگرچه هر دو قادر به ارائه خدمات حمل و نقل عالی بین طبقات مختلف ساختمان هستند ، کشش متداول ترین سیستم است که آن را فوق العاده مقرون به صرفه می کند و این بدان معنی است که خرید آن اغلب ارزان تر است. از طرف دیگر ، سیستم های هیدرولیک از گرانش برای کنترل نزول کابین استفاده می کنند که باعث می شود انرژی آنها کارآیی بیشتری داشته باشد و کارکرد آنها ارزان تر باشد.

 

ارتفاع ساختمان

آسانسور هنگام نصب باید در شافت قرار گیرد و بسیاری از دارندگان املاک از اینکه ابعاد کابین برای ساختمانهای بلندتر باید بزرگتر باشد ، غافل هستند ، به ویژه هنگامی که کابین باید مسافت طولانی را طی کند. در نتیجه ، هزینه های نصب می تواند برای ساختمانهای بلندتر بسیار بیشتر باشد ، به ویژه هنگامی که صحبت از آسانسور برای یک آسمان خراش در مقایسه با آسانسور برای یک هتل کوچک است.

اندازه کابین

همانطور که عقل سلیم پیشنهاد می کند ، نصب بالابر و هزینه های مربوط به آن نیز می تواند تحت تأثیر اندازه خود کابین باشد. از این گذشته ، نصب بالابرهای کوچکتر بسیار آسانتر است و اغلب به فضای کمتری احتیاج دارند در حالی که نصب بالابر های بزرگ ، مانند آنچه در مراکز خرید یافت می شود ، بدون ایجاد مزاحمت قابل توجه ، دشوارتر است. با این اوصاف ، این صرفاً یک راهنما است و برعکس آن در بسیاری از موارد صادق است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت بالابر اینجا کلیک کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.