آسانسور هیدرولیکی | بالابر هیدرولیکی | جک هیدرولیکی

شرکت هیدروفرکو ارائه دهنده انواع آسانسور هیدرولیکی داخل و خارج ساختمان ، بالابر هیدرولیکی و انواع جک هیدرولیکی

آسانسور هیدرولیکی | بالابر هیدرولیکی | جک هیدرولیکی

شرکت هیدروفرکو ارائه دهنده انواع آسانسور هیدرولیکی داخل و خارج ساختمان ، بالابر هیدرولیکی و انواع جک هیدرولیکی

قیمت آسانسور خانگی | شرکت هیدروفرکو | آسانسور

قیمت آسانسور خانگی

آسانسور:

ایده پشت تمام آسانسور ها یکسان است، سیستم بلند کردن را به یک محفظه که به وسیله ی کشیدن ساخته شده است وصل کنید. اما هنگامی که شما انواع مکانیسم های بلند کردن را بررسی می کنید آسانسور بسیار پیچیده تر می شود. بسته به آنچه برای شما مهم است  به عنوان مثال روان بودن و یا صرفه جویی در انرژی برای شما ممکن است مهم باشد می توانید آسانسور مورد نیاز خود را انتخاب کنید. 

آسانسورها یا بالابرها باید متناسب با نوع اشغال، سرعت و کمیت ترافیک، فاصله کلی عمودی برای جابه جایی و زمان و سرعت جا به جایی مورد نظر، مشخص و تنظیم شوند. هنگام تصمیم گیری در مورد طرح و محل مناسب برای بانک های آسانسور، توصیه می شود که آسانسور در نزدیکی ورودی اولیه ساختمان در ارتباط با مسیر اصلی گردش قرار گیرد و همچنین به راحتی در هر طبقه قابل دسترسی باشد. گروه های آسانسور و یا بانک ها معمولا با یک دکمه تماس و سیستم عامل کنترل می شوند، اما آسانسورهای شخصی می توانند به طور مستقل و در شرایط خاص طراحی شوند.
هنگام تعیین یک سیستم آسانسور، برای تهیه توصیه های دقیق برای اندازه ها، کنترل ها، طرح بندی ها و الزامات نصب، با سازنده آسانسور مشورت کنید. به همین ترتیب، قوانین ساختمان مناسب را برای الزامات ساختاری و مکانیکی آسانسور برای شفت های آسانسور، جداسازی آتش، تهویه و ضد صدا بودن ، مشورت کنید.

آسانسورها دستگاههایی هستند که افراد و کالاها را به صورت عمودی در یک محور اختصاصی که سطح ساختمان را متصل می کند، حرکت می دهد. آسانسورها در دهه 1850 با فریم های فولادی و آهنی برای ساختمان های بلند ساخته شدند؛ با این حال مکانیسم ایمنی الیشا اوتیس بود که که آسانسورها را محبوب ساخت. تقریبا در تمام ساختمان های مدرن چند طبقه، آسانسور برای جابه جایی افراد استفاده می شود.
دو نوع اصلی از آسانسورهایی که معمولا مورد استفاده قرار می گیرند:

1-آسانسور خانگی

2-آسانسور هیدرولیکی

آسانسور های خانگی کاربردهای زیادی دارند و  برای جابه جایی افراد در طبقات ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. آسانسورهای خانگی قابل نصب در داخل ساختمان بین راه پله ها و خارج ساختمان روی نما هستند.

قیمت آسانسورها از جمله قیمت آسانسور خانگی بسته به کیفیت و ایمنی که دارند متفاوت می باشند . شرکت صنایع مهندسی هیدروفرکو نواع آسانسورها از جمله آسانسور خانگی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا در بازار ایران عرضه می کنند. 



منبع1

منبع2

آسانسور هیدرولیکی | قیمت آسانسور هیدرولیکی | شرکت هیدروفرکو

آسانسور هیدرولیکی


تاریخچه آسانسور چند صد سال پیش از مسیح آغاز می شود. اولین آسانسورها بالابر نامیده شدند. آنها توسط نیروی انسانی و حیوانی جابه جا می شوند. آن ها در اوایل قرن 3 قبل از میلاد استفاده می شدند.آسانسورهای مدرن در طول دهه 1800 توسعه یافتند. این آسانسورهای خام به آرامی از بخار به نیروی هیدرولیکی تبدیل شدند. اولین آسانسور هیدرولیکی با استفاده از فشار آب به عنوان منبع قدرت طراحی شد.آنها برای حمل مواد در کارخانجات، انبارها و معادن مورد استفاده قرار گرفتند. آسانسورهای هیدرولیکی اغلب در کارخانه های اروپایی مورد استفاده قرار می گیرند.در سال 1852، Elisha Graves  نخستین ابزار ایمنی برای آسانسور را معرفی کرد.

مفهوم آسانسور فوق العاده ساده است ،  فقط یک محفظه متصل به سیم  بلند کردن است. یک تکه طناب را به جعبه بچسبانید و یک آسانسور اساسی دارید.

البته، آسانسور مسافر و حمل و نقل مدرن بسیار دقیق تر از این است. آنها نیاز به سیستم های مکانیکی پیشرفته برای رسیدگی به وزن قابل توجهی از ماشین آسانسور و محموله آن دارند. علاوه بر این، آنها نیاز به مکانیزم کنترل دارند تا مسافرین بتوانند با آسانسور کار کنند و به تجهیزات ایمنی نیاز دارند تا همه چیز را هموار کنند.

انواع آسانسور:

امروزه دو آسانسور اصلی در حال حاضر در بازار هستند:

 آسانسورهای هیدرولیکی 

 آسانسورهای خانگی

آسانسور هیدرولیکی :

سیستم های آسانسور هیدرولیکی یک ماشین با استفاده از یک هیدرولیکی بلند ، یک پیستون مجهز به مایع نصب شده درون یک سیلندر می باشد.سیلندر به یک سیستم پمپاژ مایع وصل شده (به طور معمول، در سیستم های هیدرولیکی  مایعی مانند روغن استفاده می شود اما مایعات غیر متراکم نیز کار می کنند). سیستم هیدرولیک دارای سه بخش است:

مخزن (مخزن مایع)

یک پمپ، توسط یک موتور الکتریکی طراحی شده است

شیر بین سیلندر و مخزن

انواع آسانسور های هیدرولیکی:

1-  آسانسور های هیدرولیکی با چاله 

2-آسانسور های هیدرولیکی بدون چاله

مزایای آسانسور هیدرولیکی:

1- عملکرد مناسب  و قابل اطمینان

2-  طراحی و کنترل مناسب آسانسور

3-نصب توسط متخصصین 

4-  ارزان قیمت و سازگار با محیط زیست

5- مناسب برای طیف گسترده ای از ساختمان های کم ارتفاع: مسکونی، دفاتر،  هتل ها، بیمارستان ها و غیره

6- پشتیبانی  و خدمات پس از فروش

7- دارای  گواهینامه ISO 9001


قیمت آسانسور هیدرولیکی :

  قیمت  آسانسورهای هیدرولیکی براساس کیفیت متنوع می باشد. 

شرکت صنایع مهندسی هیدروفرکو انواع مختلف آسانسورهای هیدرولیکی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا در بازار ایران عرضه می کند.


منبع1

منبع2