آسانسور هیدرولیکی | بالابر هیدرولیکی | جک هیدرولیکی

شرکت هیدروفرکو ارائه دهنده انواع آسانسور هیدرولیکی داخل و خارج ساختمان ، بالابر هیدرولیکی و انواع جک هیدرولیکی

آسانسور هیدرولیکی | بالابر هیدرولیکی | جک هیدرولیکی

شرکت هیدروفرکو ارائه دهنده انواع آسانسور هیدرولیکی داخل و خارج ساختمان ، بالابر هیدرولیکی و انواع جک هیدرولیکی

بالابر هیدرولیکی

اجزای بالابر هیدرولیکی:

موتور هیدرولیکی

موتور هیدرولیکی ویژگی های باور نکردنی دارد: ساختار کوچک، جمع و جور، وزن سبک، بسیار کارآمد، فشار کاری عالی، عملکرد قابل اعتماد و بدون نشت.

لبه بالابر هیدرولیکی

لبه آن به راحتی برای کمک به مشتریان برای بارگیری کالاها استفاده می شود و اندازه لبه بالابر هیدرولیکی را می توان با توجه به درخواست مشتری تنظیم کرد. لبه های دستی و الکتریکی برای انتخاب مشتری وجود دارد.

زنجیرهای قفل

زنجیرهای پلاستیکی با لبه و گارد محافظ در انتهای عملیات مجهز شده و از سقوط جلوگیری  می کنند.

سیستم کنترل

سیستم کنترل بالابر هیدرولیکی مجهز به سیستم کنترل چندگانه می باشد، همچون دکمه سلسله مراتبی و کنترل مجدد استفاده می کند. ما همچنین می توانیم سیستم PLC را برای کنترل کار آسان برای پروژه های پیچیده تر فراهم کنیم.

کاربرد بالابر هیدرولیکی:

بالابر هیدرولیکی برای  بارگیری آسانسور بارکد قابل استفاده برای انواع برنامه های کاربردی برای مرکز لجستیک، انبار و کارخانه هایی است که در آن بار بندر بارگیری و بارگیری برای انتقال کالا بین سطوح مختلف وجود دارد.

بالابر هیدرولیکی در خدمت طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی، اغلب در ساخت، ساخت و ساز (به خصوص سقف و سنگ تراشی)، صنایع خودرو سازی و حمل و نقل هوایی استفاده می شود. از بالابر هیدرولیکی همچنین می توانند در حمل و نقل عمومی، حمل و نقل و صنایع وابسته استفاده کنند. در داخل این صنایع، بالابر هیدرولیکی برای برنامه های کاربردی مانند بارگیری و تخلیه، انتقال مواد انبار به موقعیت قابل دسترس بیشتر، افزایش کارگران به ارتفاعی که به طور معمول نمی توانند دسترسی پیدا کنند، انتقال منابع، تسهیل نگهداری و انتقال مواد، مورد استفاده قرار می گیرد.

انبارها همچنین برای استفاده آسان، از آن برای حمل مواد استفاده می کنند. در هواپیمایی، بالابر هیدرولیکی به عنوان آسانسور برای مسافران و چمدان های آن ها استفاده می شود. آن ها همچنین می توانند در یک محل اقامت خصوصی یا خدماتی برای کمک به دسترسی معلولین مورد استفاده قرار گیرند.




بالابر هیدرولیکی چگونه کار می کند؟

صرف نظر از عملکرد، طراحی و یا اندازه، یک بالابر هیدرولیکی همانند دیگر آسانسورها کار می کند. یک بالابر هیدرولیکی با استفاده از یک محرک به نام سیلندر هیدرولیکی کار می کند. یک سیلندر هیدرولیک قدرت خود را از فشار مایع هیدرولیک به دست می آورد. درون سیلندر یک میله پیستونی بر روی مایع هیدرولیکی فشار می آورد و باعث انتقال انرژی از یک منطقه به دیگری می شود. در طول این فرایند، گفته شده نیروی ضرب شده است، و حرکت آسانسور را بسیار قوی تر می کند.

چگونه از بالابر هیدرولیکی استفاده کنید؟

ما نمی توانیم به شما بگویم که چگونه از هر بالابر هیدرولیکی استفاده کنید، زیرا هر ماشین مجزا متفاوت است، اما ما می توانیم به شما توصیه های زیر را ارائه دهیم:

 

1. قبل از اینکه بالابر هیدرولیکی را روشن کنید، مطمئن شوید که همه چیز مرتب است. به عنوان مثال، اگر بالابر شما دارای چرخدنده باشد، اطمینان حاصل کنید که آنها در موقعیت قفل شده باشند.سپس اطراف خود را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که مکان همه چیز در مجاورت را می دانید و به دیگران هشدار می دهید که از آن استفاده می کنید. به این ترتیب، شما و همکارانتان زمانی که شروع به کارکردن با بالابر هیدرولیکی می کنید، بار را می توانید کنترل کنید.

2. سپس بالابر هیدرولیکی را روشن کنید. بسته به نوع بالابر هیدرولیکی ، ممکن است با تغییر دادن یک سوئیچ یا حرکت اهرم کنترل شود.

یکی دیگر از اجزای عملیات بالابر هیدرولیکی ایمنی است که تجهیزات به خوبی کار کنند. یعنی به بالابر  فشار زیاد وارد نکنیم.