آسانسور هیدرولیکی | بالابر هیدرولیکی | جک هیدرولیکی

شرکت هیدروفرکو ارائه دهنده انواع آسانسور هیدرولیکی داخل و خارج ساختمان ، بالابر هیدرولیکی و انواع جک هیدرولیکی

آسانسور هیدرولیکی | بالابر هیدرولیکی | جک هیدرولیکی

شرکت هیدروفرکو ارائه دهنده انواع آسانسور هیدرولیکی داخل و خارج ساختمان ، بالابر هیدرولیکی و انواع جک هیدرولیکی

آسانسور هیدرولیکی

آسانسور هیدرولیکی چگونه کار می کنند؟

آسانسور هیدرولیکی بر روی یک اصل اساسی کار می کنند: برای بالا رفتن ، یک پمپ روغن را به داخل سیلندر فشار می دهد ، پیستون آسانسور هیدرولیکی به بالا فشار می آورد. برای پایین آمدن ، سوپاپ باز می شود و روغن مجاز به برگشت به داخل مخزن است و با استفاده از نیروی گرانشی ماشین آسانسور هیدرولیکی به عقب رانده می شود. هنگامی که دریچه آسانسور هیدرولیکی بسته است ، روغن فقط می تواند از مخزن به داخل سیلندر برود. هنگامی که دریچه باز است ، روغن فقط می تواند از سیلندر به داخل مخزن جریان یابد. 

 

کنترل های موجود در آسانسور هیدرولیکی باعث حرکت پمپ و حرکت روغن می شوند. با رسیدن کف ، پمپ خاموش می شود و آسانسور هیدرولیکی در بالای پیستون قرار می گیرد که توسط روغن موجود در سیلندر در جای خود قرار می گیرد.

آسانسور هیدرولیکی هولد چیست؟

آسانسور هیدرولیکی هولد یک آسانسور هیدرولیکی معمولی است. "هیدرولیک هولد" به سوراخ مورد نیاز در کف آسانسور اشاره دارد. سیلندر که پیستون را محکم می کند و ماشین آسانسور را فشار می دهد ، به داخل زمین امتداد می یابد. مسافتی که این آسانسور هیدرولیکی امتداد دارد برابر است با مسافتی که ماشین آسانسور می تواند به سمت بالا حرکت کند. 

آسانسور هیدرولیکی یک سیستم شناخته شده است که در صدها آسانسور در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد (در کنار سیستم های کشش آسانسور) و همچنین مقدار زیادی از ماشین آلات و تجهیزات آسانسور هیدرولیکی با استفاده از همان اصول استفاده می کنند. اما آیا می دانید آسانسور هیدرولیکی چگونه کار می کنند؟    

اطمینان حاصل کنید که آسانسور هیدرولیکی شما با درک نحوه کارکرد و تشخیص هرگونه اختلاف قبل از بروز مشکل ، در شرایط عالی نگه داشته شده است، یا اینکه تصمیم بگیرید کدام نوع آسانسور مناسب برای تجارت یا ساختمان عمومی شما باشد.سیستم های هیدرولیک در آسانسور هیدرولیکی برای انواع مختلفی استفاده می شوند - از سیستم ترمز ، پرس تا پمپ. همه سیستم ها از یک اصل اساسی یکسان استفاده می کنند و بالابرهای هیدرولیک هیچ تفاوتی با هم ندارند.  

اجزای اصلی آسانسور هیدرولیکی عبارتند از:

·         پیستون درون استوانه (به نام قوچ)

·         مخزن نفت یا مخزن

·         تلمبه

·         موتور (برای رانندگی پمپ)

·         شیر فلکه

معمولاً یک آسانسور هیدرولیکی دارای اتاق ماشین است که پمپ ، سیال و موتور را در خود جای می دهد ، بنابراین ممکن است به فضای بیشتری از آنچه انتظار می رود نیاز دارید. شما می توانید از آسانسور هیدرولیکی کمتری برای اتاق (MRL) برخوردار شوید که عموماً ماشین آلات و مواردی از این دست را درون شافت قرار می دهد ، در برابر راهنماهایی که در پشت آسانسور قرار دارند ، آنها را به گزینه ای برای صرفه جویی در فضا تبدیل کنید.

آسانسور هیدرولیکی Holeless چیست؟

آسانسور هیدرولیکی با سوراخ کمتر به معنای عدم نیاز به گودال عمیق برای استوانه است. پیستون ها مستقیم عمل می کنند و مطابق با گوشه های پایین ماشین آسانسور در کف گودال نصب می شوند. این سیستم آسانسور هیدرولیکی مانند جک عمل می کند و مسافرت را حداکثر در حدود 20 تا 30 متر محدود می کند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.